Schiphol - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sophie Brood - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sophie Brood - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Kortpittig Aardappelkroketje

Blijf op de hoogte en volg Sophie

23 December 2015 | Australië, Melbourne

Yes!! Na een paar maanden als AH-topper is het nu zover. Na een afscheid van allemaal lieve mensen ga ik. Bestemming 1: Melbourne!!!!

  • 24 December 2015 - 14:12

    Marlène Jans:

    Hallo Soof,

    Enorm veel plezier en een prachtige reis gewenst!! Maak er een megamooie trip van, zou ik zeggen :-). Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen.

    Als je nog tips nodig hebt voor Nieuw-Zeeland, hoor ik het wel. Maar volgens mij kun jij je weg wel vinden :-).

    Veel liefs van
    Marlène

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Reis

Australie, Nieuw-Zeeland, Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2016

Vietnam

11 Februari 2016

Cambodja

11 Februari 2016

Cambodja

05 Februari 2016

Nieuw-Zeeland

17 Januari 2016

Update
Sophie

Actief sinds 21 Dec. 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 2653

Voorgaande reizen:

23 December 2015 - 08 Maart 2016

Reis

21 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: